مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 دی 1397 ساعت 12:312018-12-24اقتصادي

فارس من| پرداخت کرایه تاکسی در 3 خط همدان الکترونیکی می‎شود


مدیر معاونت تاکسیرانی و حمل و نقل بار و کالای شهرداری همدان گفت: اجرای پرداخت الکترونیکی کرایه تاکسی در مرحله اول در سه خط هنرستان، سعیدیه و پردیس به صورت پایلوت انجام می شود.

- میلاد کریمی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه الکترونیکی کردن پرداخت کرایه تاکسی مدتی است که آغاز شده و به زیرساخت هایی نیاز دارد اظهار کرد: با بانک شهر توافقنامه ای اجرایی منعقد شده و سه خط هنرستان، سعیدیه و پردیس به عنوان پایلوت انتخاب شده است.

وی با اشاره به اینکه در اجرای الکترونیکی کردن کرایه اتوبوس ها با بانک شهر تجربه موفقی به دست آمده است، افزود: بانک شهر در مناطق مختلف شهری مراکز شارژ کارت های الکترونیکی را تعبیه کرده است.

مدیر معاونت تاکسیرانی و حمل و نقل بار و کالا شهرداری همدان با بیان اینکه سه خط هنرستان، سعیدیه و پردیس به عنوان پایلوت انتخاب شده است تصریح کرد: در فاز اول 105 خودرو به عنوان پایلوت در نظر گرفته شده و اقدامات اولیه مانند افتتاح حساب برای خودروها انجام شده و به دنبال اختصاص دستگاه های کارتخوان به تاکسی ها هستیم.

وی با اشاره به اینکه برای دستگاه‎های کارتخوان، ودیعه ای از تاکسی داران دریافت نمی شود ادامه داد: کارت های عضو شتاب و کارت های الکترونیکی پرداخت کرایه در دستگاه های تاکسیرانان قابل استفاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| پرداخت کرایه تاکسی در 3 خط همدان الکترونیکی می‎شود

فارس من| پرداخت کرایه تاکسی در 3 خط همدان الکترونیکی می‎شود